pondělí 13. června 2011

Červen na horách

Moje nejmilejší místo na světě... Na horách je vždycky tak krásně, i když prší, nebo fouká vítr, miluju to tam a nikdy se mi nechce vracet do města... Tentokrát to bylo i o setkávání, přijel babičky bratr, strýc Jindřich, který oslavil úctyhodných 98 let, babička je o deset let mladší, jejich kořínek je úžasný a doufám, že tu s námi budou ještě dlouho...Moje maminka mi upekla fantastický dort a tak jsme ještě dodatečně oslavili moje narozeniny, já se zelenou s citronem a jak se mi krásně spalo :-)
Viktorku jsem skoro celý víkend neviděla, lítala s klukama a chodila po návštěvách, na chatě je ve svým živlu. Vidím jí jen, když se jde najíst nebo spát :-) Tak snad zase brzy...

Nebe nám opět připravilo nádhernou podívanou


4 komentáře:

  1. Tě baštím.
    Krásné fotky, krásně zachycené prchavé momenty žití. rosie

    OdpovědětVymazat
  2. Krása, krása a zase krása! A já tě nebaštím, ale žeru :-))
    evice

    OdpovědětVymazat
  3. Ú-ž-a-s-n-ý!!! Nad každou fotkou ochám a áchám.
    Jsi neskutečně nadaná!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Rodinné stretnutia sú nenahraditeľné, z týchto fotiek cez monitor dýcha pohoda. Ten paroháč s muškami sa ako vznešene nesie. Rajské chvíle... L

    OdpovědětVymazat

Děkuji za příspěvek ♥