úterý 26. července 2011

Levandulová...

Všimla jsem si, že asi všechny máme stejnou "úchylku" a tou je levandule. Určitě se u každé z Vás najde aspoň jedno mejdlíčko s levandulí :-) Nejsem na tom jinak, miluju jí, je krásná, voňavá a má nádhernou barvu... A za mejdlíčka děkuju Zuzance :-*
A srdíčko mi bude připomínat setkání s kamarádkama ze selskýho, vyrobila ho šikovná Katie ;-)  http://magiekrizku.blogspot.com/

6 komentářů:

  1. Krása... já tedy se vymykám..mýdlo s levandulí nemám..nehodí se mi totiž barevně do koupelny :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Leničko.. to je nádhera.. teď mi došlo, že neznám tvou koupelnu.. já nádherná a útulná*** už vím do jakých barev.. a jupííí srdíčko mi napovědělo*** :-)) mám radost***

    OdpovědětVymazat
  3. Evíku :-DDD

    Zuzí, já Ti jí vyfotím, je malinká, ale na to, aby jí Martin s Viktorkou pravidelně vytopili stačí :-)))

    OdpovědětVymazat
  4. Krása :-) mýdlo s levandulí mám, srdíčko od Katie taky, jen ta útulná koupelna na zdobení mi chybí... ale věřím, že taky bude :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za příspěvek ♥