pátek 11. listopadu 2011

Kombinace

Tak jsem zkoušela a kombinovala, ještě jednou moc děkuju Rijo za látky, jsou úžasný ;-)

8 komentářů:

  1. Nádherné je to všechno...to se bude u takového stolu baštit :-)krásný večer.Věra.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Lennko, máš pravdu - je to úžasný!!! Líbí se mi "bílé" blogy, ale tohle je prostě ono, v tom je příjemné bydlet - je to moc pěkné a nám, co k tobě chodíme, jsi pěkně prostřela v mnoha variantách. Ať se ti skvěle bydlí... Jo, jak to dapodlo s nabídkou fotit pro časopis? Už si tě můžeme "koupit"? Zdravím, HanaL.

    OdpovědětVymazat
  3. Lennko,
    nikdy bych nevěřila , jak se tyto prostírky dají úžasně kombinovat :-o
    I když jsem na červeno-bílou , můj favorit je hned první fotečka - zelený ubrus a srdíčkové prostírky :-)
    Ale ať vybereš jakoukoliv kombinaci, Ježíškovi se určitě bude také líbit ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Leničko,teda to je kombinací,všechny jsou krásné,ale na vánoce bych volila úplně ten první stůl,zelený ubrus,červené prostírky se srdíčky.Je úžasné kolik kombinací se dá vytvořit...Budu se těšit na vánoce,kterou nakonec vybereš.Krásné dny.Monis

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherná kombinácia, tiež sa držím tejto vianočnej klasiky.

    OdpovědětVymazat
  6. Leničko, úžasné kombinace, jsem zvědavá, která bude ta favoritní! Tu poslední máme my doma :)). Máš nádherné bydlení, příjemně teploučké! Je v tom kus tebe! Mějte krásné dny a Viki velkou pusu! Ajka

    OdpovědětVymazat
  7. Krásně sladěno, škoda že se mi červená nehodí do kuchyně... Je to klasická vánoční barva, a s tou béžovou to nemá chybu!

    OdpovědětVymazat
  8. Všem moc děkuju ;-) Určitě u mě vyhraje zelenočervená kombinace, letos bych ráda klasiku :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za příspěvek ♥