úterý 31. ledna 2012

Za oknem...

8 komentářů:

  1. Leni, krásný obraz ti zanechal mráz na okenní tabuli. Z domova ti dýchá krásná pohoda. Tenhle sukulent jsem měla loni, ale nelíbilo se mu u mě, odešel mi. Nevím, kde jsem udělala chybu.

    OdpovědětVymazat
  2. Lení,
    kouká, že jsi vyměnila barvu polštářků červenou za oranžovou a krásně k Vám nakukuje sluníčko :-)
    Tvé fotky jsou prostě jedinečné !

    OdpovědětVymazat
  3. Lenko, máš doma krásné teplé barvičky, mám je také ráda,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  4. Ilonko, udělala jsem si doma jaro :-) A je mi jedno, co je za oknem, teda vidím sluníčko a mráz ignoruju :-))

    Rijko, u mě se sukulentům taky moc nelíbí, uvidíme, jak tenhle dlouho zůstane :-)

    Všem moc děkuji ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné fotky, tam by se mi dobře bydlelo.

    OdpovědětVymazat
  6. Paní Lenko, máte překrásný byteček. Velice se mi líbí vaše syté a teplé barvy na stěnách. Do detailů vyšperkovaný byt! Obrazy - já sama mám v pokoji nad postelí hotovou galerii a mladší bráška s taťkou pořád remcají, abych ty obrazy zúžila tak na dva tři! Tak jsem sedla k mému laptopu a na Vašich stránkách jim předvedla Vaši krásu obrazů! A víte co? Už mám pokoj! :-) Pochopili, že je to krása! :-)
    U Vás musí být náramně útulno. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Šárko moc děkuji za Váš krásný komentář. Mám ráda kolem sebe věci, ke kterým mám nějaký vztah a obrazy, fotky jsou většinou rodinná dílka. A jelikož jsem z umělecké rodiny, tak obrazy hrají v mém životě velkou roli ;-) Moc děkuji a krásný večer.
    Lenka

    OdpovědětVymazat
  8. jooo a za oknem mrazík maluje
    květy - zimě diktuje
    aby taky krásná byla
    vždyť zima je přeci čistá, bílá víla
    a jediná z ročních období ženského je rodu
    tak co by na sebe zapomněla
    do tichých květů
    křehounkých
    co rozpouští teplo na dlaních
    tajemná zimní paní tady byla
    .............:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za příspěvek ♥