pondělí 20. února 2012

Kabelky

Tak abych se nenudila, když jsem s Viktorkou ještě týden doma, tak přebírám skříně a dělám jarní úklid. Cítíte to? Jaro se hlásí, i když tu ještě před chvílí poletoval sníh... Tolik se těším na hory. Už aby to bylo. A tak jsem při úklidu vyfotila mé nejmilejší kabelky a už několik let marně přemýšlím kam je dávat :-)
Všem krásný slunečný den :-*

9 komentářů:

  1. Leničko, ty kabelky já šperky :-)) Máš parádní kousky... hned bych si vybrala .-) famózní je lesklá italka a taky ty černé.. no a nakonec bych pokračovala až bych jmenovala všechny*** hihihi.. holt se shodneme na všem .-) Přeji Ti krásný den.... těším se na jaro.-)... hitem budou barevné kabelky .-) přemýšlím o tmavě zelené :-)) Co ty? A kam s nimi???? To nyní řeším u všeho.. u šminek, šperků, kabelek.... :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Zuzí, já plánuju jednu hippies kabelku, jak jsem Ti kdysi ukazovala, úplně jsem se do nich zamilovala, barevný velký, k tomu brazilská krása od Jany Bijoux, no já mám jasno :-))

    A já chci tak moc jaro!!! Sluníčko už máme, víkend v přírodě před námi, tak doufám, že už končíme s maroděním a hurá do přírody, ještě musíme do pátku vydržet...

    Pusinku :-*

    OdpovědětVymazat
  3. Leni krása...kabelek už mám taky docela dost,a miluju ty velké,kde se dá schovat i menší nákup...Z těch tvých bych si vybrala asi tu první a pak tu myslím manžestrovou? tu s těma kovovýma ozdobama...Mám ráda barvičky,a když jsem manželovi nedávno vykládala,jak se musím jet podívat na jednu kabelku co jsem viděla na netu,tak se chytal za hlavu a říká,kabelek už máš dost...no spočítala jsem,že jich mám deset... to není přece tak hrozný:-))

    OdpovědětVymazat
  4. Teď jsem byla u Zuzanky a těď nádhera u Tebe.Kabelky já taky můžúúúú a teď se zrovna pro jednu chystám,pořád si říkám jestli ji potřebuju nutně, ale zatím mě pořád vychází že jooooo :-)krásný den.Věra.

    OdpovědětVymazat
  5. Moni, Věrko, kabelek není nikdy dost :-)))

    OdpovědětVymazat
  6. Leni, krásná sbírka. Tak jsem se nachvíli zamyslela. Jestli mám víc jak jednu a zjistila, že dvě mám. Já jeden čas nutně potřebovala neustále boty a korálky. Teď nutně potřebuji kytky. Všechno oblečení přepočítávám na kytky do zahrádky.....))))) Ale u tebe bych si určitě vybrala. Krásný den Rija

    OdpovědětVymazat
  7. Leni, některé kousky jsou opravdu nádherný!!!

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné kabelky, já mám na ně úchylku... :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Premyslim o kabelkach. Jsou jako muj zivot. zvlastni, kdyz je nejaka zmena v mem zivote, vzdy pribude kabelka. Snad abych si do ni schovala to malicko co zustava a vlezlo se i to nove..hihi ..tim nechci rict, ze jak starnu, tak se zvetsuji me kabelky...ale ono to tak je..jako mladinke mi stacilo pidi am se kolecko hackovane s koralky kam se schoval klic od bytu a nejaka ta petikacka..hlavne aby nikde nezavazela a ja na ni nezapomnela....dnes.....mam rafinovane kabelky....velke... vejde vsechno...nekolikero svazku klicu, destnik, doklady, parfem, sminky...i maly nakup :-)))konecne mi svitlo proc moje maminka ve veku babicky vzdy kdyz chtela kabelku ale musel mit moc kapsicek...na leky, na karty k doktoru, na destnik.....
    ja stale jeste lovim ve svem vaku :-))) a doufam, ze se dporacuji spis k nejake dumyslne kapsickarske kabelce a nikoliv k nejakemu batohu...a nebo se vratim na pocatek a bude to kabelka na kapesnik, brejle a listecek s adresou...kdo mne najde ten mne vrati...nac klic :-)))))
    ...taky by se mi na ne siklo pekne mistecko....
    a vite proc miluji sve stare kabelky......vzdycky v nich najdu nejaky ten poklad

    OdpovědětVymazat

Děkuji za příspěvek ♥