pondělí 23. září 2013

Podzimní víkend na chatě

Letos asi už poslední... Byl to zdravotní víkend, protože já i holky jsme dostaly virózu. A na chatě jsem se rýmy a všech neduhů zbavila ihned...
Vlhký horský vzduch nám pomohl, Sára se konečně pořádně vyspala a já taky. Byli jsme stále v lese a úroda hub byla velmi uspokojivá :-)
Bohužel chata rychle stydne a tak i přes intezivní topení mojí maminky, se nám ráno nechtělo z peřin. Ale bylo nádherně, i  přes déšť, mlhu, jako vždy...

Takhle to vypadalo při příjezdu v pátek :-)


Nabalili jsme se, Sára si lebedila ve fusaku z ovčí vlny a vyrazili jsme do lesa...

v lese září...



Výhled na naše údolíčko je už opravdu podzimní...


Bude se mi po nich stýskat...



Tatínek v akci :-)




Nejmladší houbařka Sára...


Viktorka je na chatě nejspokojenější, stejně jako jsem bývala já jako dítě, a trvá to stále :-)



V sobotu ráno...


Nechtělo se z peřin...

Miluju podzimní barvy...


Tak zase na jaře...


13 komentářů:

  1. Jé Lennko,
    koukám na tvého tatínka a tu úrodu hub!
    my včera také byli a nic :-o
    Asi chodíme do špatných lesů!
    Jinak jste si an chatičce dle krásných foteček užili, i přes to sychravé počasí.
    Na té naší už je moc zima, tak až zase na jaře se těšíme už nyní!
    Krásný podzimní týden!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, také už nebudu jezdit, už jen Viky... To bude zase dlouhááá zima. Hub je letos méně i v Orlických,,,

      Vymazat
  2. Leničko, to je luxusní reportáž...jsem úplně nasátá klidem a pohodou, díky ní. Děkuji za to. Samota u lesa, to je kouzlo, nádhera, nebe... vůbec se nedivím dcerce, že to tak miluje...děti mají 6 smysl a vědí proč...je to ráj na zemi...jste nádherná rodinka co působí nesmírně pohodově..Krásný den.Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško, moc Ti děkuji za krásná slova, děkuji ;-)

      Vymazat
  3. Krásný klid a pohoda je cítit z tvých fotek.moc pěkné místo na zemi :-) Šárka

    OdpovědětVymazat
  4. Opravdu úžasné místo Leni, nedivím se, že se vám tam tak líbí a nádherné fotečky :)

    OdpovědětVymazat
  5. Bože to je nádhera a k tomu to tvoje oko Lenni ! Krásné dny :o)

    OdpovědětVymazat
  6. Díky za nádherné podzimní obrázky, pohladily po duši...Tvé krásné holčičky rostou jako z vody! Jak ten čas letí...

    OdpovědětVymazat
  7. Leničko, mám velkou radost, že jste si to na chatě skvěle užili a hlavně se vy holky vyzdravily*** Máte tam nádherně :-) a Ty jsi opět úžasně zachytila celou atmosféru... zaujaly mě všecičky fotografie do puntíku*** ale k těm dvěma posledním se stále vracím ... áááááááááách..

    OdpovědětVymazat
  8. Nadherna podzimni atmosfera, z takove pohody by se mi take odjizdelo se smutkem.Zdravim, Monika.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za příspěvek ♥