pátek 22. listopadu 2013

Milý Ježíšku...






A já bych si prosím přála dveře do koupelny a na WC, abych se mohla konečně zamknout a mít chvilku klid :-)

A kdybych si mohla ještě vymýšlet, tak na sníh by se mi hodilo toto :) Ty víš kde je sehnat :-))




A taky bych nutně potřebovala novou peněženku :-)

Ale to jen kdybys nevěděl ;-) Jinak ze všeho nejvíc si přeju, abychom se ve zdraví sešli u štědrovečerní tabule a to mi ke štěstí stačí...

Lenka ♥

6 komentářů:

  1. Přesně tak hlavně zdraví a, abychom se všichni sešli u jednoho stolu. Moc pěkný dopis Ježíškovi.

    OdpovědětVymazat
  2. To je krásný :o) věřím, že Ježíšek chodí nakukovat na blog a už to zařízuje. Přeju pohodový víkend

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé tady je to nové a krásné vánoční, Leničko přeji ti ať ježíšek také nakoukne a splní tvé přání. O přání Viktorky se určitě postaráte vy :-)) Kráné dny Ilča

    OdpovědětVymazat
  4. Milá ženo, jsi velmi vtipná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milý muži, proto sis mě vzal, pro můj vtip a šarm, nebo ne? :-D

      Vymazat
  5. hahááááááááááááááá tak takhle jsem se už dlouho nepobavila haháááááááááááááá Jste úžasná rodinka.. nejdřív mě i pana L. rozesmála Viktorka, že nechce blondínu, pak Lenička s dveřmi na WC, aby už měla klid a Martínek to zakončil milou větou :-) Jste úžasní a já Vás miluju :-) i se Sárinkou.. samozřejmě a už se těším na naše adventní setkání :-) a ze srdce Vám přeji splnění všech vánočních přání a hlavně všem pevné zdravíčko***

    OdpovědětVymazat

Děkuji za příspěvek ♥