čtvrtek 23. ledna 2014

Ve čtvrtek...

Venku krásně mrzne, a konečně je vše tak jak má být. Bohužel na mě leze nějaká rýmečka a tak jí zažehnávám nejen silou vůle, ale i zázvorem a česnekem, z čehož není moje drahá polovička příliš nadšena :-) Ale snad z toho nic nebude...

Jak jsem psala, moc ráda si dělám radost, ale někdy mi radost udělá i někdo jiný, nebo něco jiného ;-) Třeba teď, po dopití mého ranního šálku oblíbeného cereálního nápoje,  vzkaz co mi tam zůstal...

Viktorka, která při návštěvě papírnictví nikdy nezapomene na mně a něco  malého mi koupí také...
(mimochodem vášeň v sešitkách, notýskách, papírech má bohužel po mně :-)) )



A včera mi dorazil balíček z Kopečku od Monči http://unasnakopecku.blogspot.cz/

voňavé, krásně zabalené mejdlíčka, nádhera! Moni děkuji ♥ Moc si vážím ruční práce, věcí do kterých dají lidé kus sebe, fantazie... Výrobky plné přírody, dělané s láskou...




Všem krásný den ♥

3 komentáře:

  1. Ta mýdla vypadají úžasně. Leni, na rýmu můžu doporučit diviznové kapky od Dědka kořenáře, nám zabírají. Ať jsi brzy v pořádku. Moc zdravím.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný vzkaz, Leničko :-)♥ a Viktorka je úžasná :-) jak na Tě myslí♥ je to miláček♥ mydélka.. miluji ruční práci***

    OdpovědětVymazat
  3. Vášeň v notýskách i deníčcích mám já i dcerka. Já jsem zrovna rýmu překonala. Hodně zdraví!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za příspěvek ♥