pátek 8. srpna 2014

Kristýna

Jak už víte, focení je moje velká vášeň, fotím moc ráda krásné ženy, slečny. Kristýna patří k těm, které bych chtěla fotit stále a stále, protože bych stále objevovala krásy její tváře. Neskutečně krásné modré oči, a řasy, které by jí mohly závidět mrkací panenky ;-)
Kristýnka je sólová tanečnice orientálního tance a také členka skupiny Samirah. Její maminka šije nádherné kostýmy, originální, precizně vypracované. Doufám, že sem brzy mohu dát odkaz na její stránky. A když se snoubí krása s uměním, tak vznikne takováhle krása... Nevím, jak pro Vás, ale pro mě šití a zvlášť takovéhle je velké umění ;-)


















Krásné dny všem


4 komentáře:

  1. Logradas capturas visuales.
    te leo con el traductor.

    Besos ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké fotografie, pro mne je druhá a poslední fotka naprostým favoritem. Hezké letní dny. Lidka

    OdpovědětVymazat
  3. Kristýna je opravdu moc krásná modelka. A ty fotky...nejvíc se mi líbí sépiové, nádhera. Přeji krásný víkend :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné.. u mě vedou také sépiové .-) obzvláště sépie č. 2 a ta předposlední .-) ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za příspěvek ♥