sobota 7. března 2015

Akce sedačka :-)

Tak konečně už jí máme doma, bude potřeba pár úprav (nový kobereček, konferenční stůl)... Já jsem nadšená ;-) Je úžasně pohodlná...
Velké díky rodičům za pomoc ♥♥♥




Sára a její obří punčocháče :-)



A taky Vám už můžu ukázat andělku pro mojí milou tchýňku Táňu, samozřejmě autorka je Ilonka




Tady s mojí sbírkou andělek :-)


A když už jsem včera fotila, chtěla jsem vyfotit pár detailů z kuchyně, holky mi tam předvedly pěknou "show" :-D





Líbačka :-D




Všem krásný víkend ;-) U nás bude odpočinkový, potřebuji doléčit zánět oka...


3 komentáře:

  1. To se Vám s Martinem bude pěkně koukat na filmy, je moc krásná a vůbec vše . Kořenky nádhera a ty bedýnky mě berou :-)))). Holčičky jsou miláčkové.♥♥♥♥♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  2. Máte to doma moc hezké,útulné...

    OdpovědětVymazat
  3. Máte to doma moc krásné.... :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za příspěvek ♥