neděle 24. května 2015

V pokojíčku











6 komentářů:

  1. Leničko, to je tak krásný a útulný ráj♥ Moc mě baví ty barvy!!! Okrová zeď..- perfektně k ní ladí naprosto nádherná a dokonalá nástěnka!!!! A všecičky ty detaily!!! Prostě nádhera, nádhera, nádhera!!!! Je to tak teplé, milé, jemné, vzdušné, čisté.. a ženské♥... Nemohu se vynadívat!!! Fakt, že ne! :-) ♥ A dáma v baretu.. o lálalá.. a Vaší společnou fotografii - tak přesně tuhle mám na krbu :-) a pozadí na PC.. :-) tak tkové foto spolu uděláme .-) Hlásím, že untíkaté šaty i červený puntíkatý šátek mám :-) :-)pusinky a krásný den♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzanko moje ♥ A na focení se těším moc a moc, uděláme ještě lepší, protože bude lepší modelka ;-) ;-)
      Dáma v baretu je nádherná Charlize Theron, vytiskla jsem si tu fotku, když jsme se sem stěhovali, mám jí moc ráda, a tak jsem ráda, že jí Viky znovu objevila ;-)

      Vymazat
  2. Už to nie je dievčenská izba,ale pôvabný dievčenský budoárček :-)
    Aj mne sa páči tá nástenka,ten rám..pekný detail...aj ďaľšie...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, moc děkuji ;-) Ano mění se to, snad každý rok... nějak mi ta moje holčička dospívá :-) A té druhé to je ještě úplně jedno, ta je nejraději tam kde jsme my:-)

      Vymazat
    2. Áno, je to budúca krásna žena...:-)
      Chcela som podotknúť,že ja mám Charlize tiež veľmi rada,je nádherná,hoci v poslednom čase veľmi schudla,páčilo sa mi akú má pusu,líčka,také slniečko....

      Vymazat
  3. Lení,Viky, vytvořily jste si nádherný pokojíček :-) sladěný do detailů!!! super!!!! Na společné fotce vám chybí César :-)
    Mějte se fanfárově :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za příspěvek ♥