pátek 16. října 2015

Podzimní radosti

Za pár korun...

Rámeček z Pepco... s mojí fotografií.

Svícínek Kik...

Hrníček Pepco za 19 Kč:-)

Běhoun Kik...

Příprava na vánoce, běhoun z Kiku...


6 komentářů:

  1. Lení,
    ten svícínekmám zKiku také ;-)
    Ale ten hvězdný běhoun mi nějak unikl :-(
    Nestíhám psát emaily,nebylo pořádně na čem, tak se omlouvám!
    Ale už konečně máme nový notebook, tak snad v příštím týdnu ;-)
    Nejlépe by bylo sejít se a popovídat osobně !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko a já si říkala, že jakmile tam jsou hvězdičky, že už ho jistě máš, stojí stovku a dneska tam ještě byly ;-)
      To by bylo nejlepší, mám volný čtvrtek, zeptám se babičky, zda by nechtěla hlídat :-D Až se vrátí z hor :-D

      Vymazat
  2. Vše je krásný. Jsem hrníčková a ten mě fascinuje.

    OdpovědětVymazat
  3. Vše parádní kousky, hrnky jsem si už zakázala kupovat, ale tyto hnědé, podzimní by se mi hodily...Hezký víkend Ilča

    OdpovědětVymazat
  4. Leni moc hezké věcičky . Ještě že jsou tu takové krásné a levné obchůdky , já taky ráda šmejdím :)))

    OdpovědětVymazat
  5. Pepco nemá chybu a jeho cena už absolutně! Miluji takové vzory i barvy. Svícny jsou též famózní.. a fotografie z Tvé dílny.. áááááááách je u vás krásně zlatíčko♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za příspěvek ♥