úterý 17. května 2016

Týden v obraze

Díkybohu za chytré mobily, jinak bych asi nestihla vyfotit nic :-) Tak opět náš barevný týden, zvládli jsme nákupy, výlety, zahradnictví, super víkend s oslavou u rodičů mého muže... Martin namaloval PC grafikou dárek pro svoji maminku , tchán griloval úžasný gyros, švagrová napekla dobrůtky, byli tam i moji rodiče, tak jsme se zase po delší době sešli všichni... Počasí nám v sobotu přálo a starší děti si užily i bazén :-) A v neděli jsme málem vytáhli i zimní bundy :-) A já špunty do uší :-D




Bohužel se mi to nepodařilo vyfotit v reálných barvách... a ostře :-)







Barevné nákupy, Ikea, Lidl, Pepco...



Ve vlaku... moje nejoblíbenější večeře, zelenina s balkánem...a dort od švagrové Káti :-)



Muškáty ze zahradnictví...



Skoro letní nehtíky od Essence a Oriflame :-)


Kytičku v Ikea hrníčku mi vyrobila Viky někde venku na soutěži :-D


Krásný den všem ♥
Lenka

5 komentářů:

  1. Lení,
    ta grafika to je teda luxusní dárek !
    A ty dobroty, mňam, vy jste se teda měli a koukám, že si užíváte, tak to má být !

    OdpovědětVymazat
  2. Super obraz :-) sbíhají se mi sliny :-) tolik dobrot....Ila

    OdpovědětVymazat
  3. Leni, grafika je nádherná. hezky jste si ten týden užili.
    přeji pěkný den Majka

    OdpovědětVymazat
  4. Tak grafika (a nejen ta) je úúúúúúžasná, úplně ji vidím na naší stěně :-D.

    Mějte se krásně!

    Silva

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkný článek a ta grafika je naprosto úžasná, Leni :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za příspěvek ♥