úterý 3. května 2016

V kuchyni

Když ještě ráno svítilo sluníčko, u nás momentálně hodně prší. A že je to potřeba!
Kuchyň také čeká ne vymalování a sjednocení... tak snad se brzy přemluvím :-)






Dneska jsme měli bulgur se sojou, zeleninou a dušenou baby karotkou... Mňam :-)




9 komentářů:

  1. Leni kuchyňka je útulná a moc hezká . Po tvém zásahu nebudu mít slov , bude dokonalá :) . U nás prší už od rána a je chladno . Těším se na víkend a sluníčko

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezká útulná kuchyňka, taková, kde je vidět, že se skiutečně bydlí a má "duši":-) Užívejte dne,
    Lucka

    OdpovědětVymazat
  3. U tebe vždy útulno. A tyhle laskomyny já moc ráda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aranelko děkuji ;-) Já taky můžu vegetariánský dobroty ;-)

      Vymazat
  4. Ta kuchyň je mrňavá,taková nudle,ale hezky udělaná.Mám to štěstí,že mám panelákovou kuchyň obrovskou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Malá, ale naše ;) Na úklid mi naprosto stačí :-) I na vaření... jelikož jsem v ní většinou sama :-D

      Vymazat

Děkuji za příspěvek ♥