čtvrtek 8. září 2016

Září

Září začalo hekticky jako každý rok u nás, než se přepneme z hor a prázdninového režimu, tak nám to dá chvilku zabrat...
Největší změnou u nás je, že Sára začala chodit do školky a díkybohu moc se jí tam líbí a nadšeně tam přímo dohopsá každé ráno :-) Z toho mám velkou radost, protože i já můžu odcházet s úsměvem na tváři...
Dneska jsem "uklízela" mobil, tak pár fotek...

Sárinka první den ve školce, a nový Viktorčin telefon, miluje jeleny, stejně jako já...

Sára kreslí...
Dobrůtky :-)

Pár letních jídel, vůbec se netěším na chvíle, kdy nebude čerstvá zelenina ze zahrádky...


Moji letní oblíbenci, krémy od Bione si zamilovala celá rodina... a klasika od Oriflame, kterou kupuji stále dokola...A momentálně nejoblíbenější barva laku od Essence...Už dávno jsem zjistila, že nepotřebuji značkovou drahou kosmetiku...

Zkusila jsem, líbilo se mi složení a hlavně flakon :-) A voní mi moc...


Už se těším na podzimní barvy...

Náš kocourek se už rád na noc halí do dek :-)


Všem krásný den 
Lenka ♥

4 komentáře:

  1. Leni u tebe je moc hezky.Alibabka

    OdpovědětVymazat
  2. Sara je velka malirka a chapu ten pocit blaha, kdyz se do skolky tesi, velka uleva pro rodice:-). M.

    OdpovědětVymazat
  3. Leničko si Tě pozvu na vaření :-) vypadá to naprosto famózně!!!! Sárinka je šikulka a je vidět, že je velmi společenská :-) Miluji váš domov.. pohodu, lásku a kouzlo, které umíš vytvořit... objímám na dálku.... a potvrzuji, že vůně parfému od Oriflamu je nádherná.. jelikož ses zbláznila a poslala mi ji v obřím balíku se všemi dalšími dárky ... :-*** ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za příspěvek ♥