pondělí 5. prosince 2016

Víkend...

Tento víkend jsme byli u rodičů mého muže... a ty nám připravili nádherný program, v sobotu  jsme byli na mikulášské akci v Opočně na náměstí a já byla velmi mile překvapena, nečekala jsem takovou rockovou pekelnou show :-D Bylo to dokonalé, nic takového jsem ještě neviděla. Holky byly v sedmém nebi a Sárinka za celou dobu snad údivem nezavřela pusu :-)
Akci zakončil nádherný ohňostroj a rozsvícení stromku...určitě příští rok pojedeme zase :-)
Po návratu z Opočna rodiče holkám udělaly Mikuláše doma  :-)
A druhý den jsme měly dámskou jízdu v Opočně ve škole, kde byla výstava a adventní trhy. Něco malinko jsme nakoupily :-)
Tenhle víkend nás (tedy mě určitě) naladil na Vánoce ještě víc ♥

Všem krásný adventní čas ♥


Mikuláš Opočno
 










TRADIČNÍ VÁNOČNÍ VÝSTAVA – VÁNOCE S VŮNÍ KOŘENÍ
Střední škola Opočno
 













 A moje "úlovky" svícen a andělka :-)




A jedna společná fotka, holky s babičkou a dědečkem :-) 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za příspěvek ♥